Nieuwsbrieven
Zo'n twee à drie keer per jaar ontvangen onze klanten en relaties een nieuwsbrief. Hierin staan, naast meldingen van vakantie-afwezigheid en wat te doen in geval van problemen, ontwikkelingen op het gebied van het CMS en het bedrijf zelf. Ook proberen we onze klanten telkens een tip te geven om nog beter gebruik te kunnen maken van de beheeringang.
Veelgestelde vragen
Hoewel ons CMS door onze klanten als zeer gebruikersvriendelijk wordt beoordeeld, kunnen er natuurlijk wel vragen zijn. Om je alvast op gang te helpen hebben we een aantal mogelijke problemen op een rijtje gezet in de vorm van "Vraag en Antwoord". Mocht je vraag of probleem er niet bij staan, schroom dan niet om even contact met ons op te nemen.
Storingen
De beschikbaarheid en veiligheid van onze servers heeft onze hoogste prioriteit. Er zit soms dan ook meer dan een jaar tussen (kleine) storingen.
Toch gebeurt het een enkele keer dat uw website tijdelijk niet (goed) bereikbaar is. Gelukkig lukt het ons altijd om het ongemak snel te verhelpen.