Nieuwsbrief-header

Nieuwsbrief 43: Uitslag Enquête- 17 mei 2021

Enquete
Uitslag Enquête

Ruim een maand geleden kondigden we in onze nieuwsbrief aan dat we een enquête zouden versturen onder een aantal van onze klanten. Dat is inmiddels gebeurd en we hebben van veel mensen ook een reactie gekregen. Van de genodigden heeft ruim 68% de enquête ingevuld, een mooi resultaat. Dank aan iedereen die heeft meegewerkt!
Hieronder delen we graag de resultaten:
 
  1. Hoe snel verwacht je van ons antwoord op vragen over (tekstuele) aanpassingen?
    Antwoorden varieerden van "binnen 1 dag" tot één week.

  2. Hoe tevreden ben je over onze reactietijd met betrekking tot het oplossen van storingen en systeembugs?
    82% van de invullers gaf hier "Zeer tevreden", 3,5% een "Tevreden" gegeven. Voor de overige geënquêteerden was het niet van toepassing (14,5%)

  3. Hoe tevreden ben je over de prijs-kwaliteitverhouding van de eenmalige kosten voor het bouwen van de website?
    75% koos hier "Zeer tevreden", 21,5% ging voor "Tevreden" en 3,5% voor "Niet tevreden en niet ontevreden".

  4. Hoe tevreden ben je over de prijs-kwaliteitverhouding van het CMS-abonnement?
    61% is "Zeer tevreden", 25% is "Tevreden", 3,5% "Niet tevreden en niet ontevreden". Voor 10,5% was de vraag niet van toepassing.

  5. Hoe tevreden ben je over het gebruik van het websitesysteem (zelf aanpassen van teksten, afbeeldingen etc.)?
    Ook hier positieve reacties: 53,5% van de mensen geeft aan "Zeer tevreden" te zijn, 25% is "Tevreden", 7% vulde "Niet tevreden en niet ontevreden" in, 3,5% is "Enigszins ontevreden", en voor 11% was de vraag "Niet van toepassing"

  6. Hoe tevreden ben je in het algemeen over onze klantenservice?
    96,5% van de invullers geeft aan "Zeer tevreden" te zijn. De rest (3,5%) is "Tevreden".

  7. Welke verbeterpunten zijn er volgens jou?
    68% geeft aan geen verbeterpunten te zien. Bij de overige mensen komen we daar binnenkort individueel even op terug (gun ons echter wat tijd, het is tamelijk druk op het moment).

  8. Helpt je website je om je bedrijfsresultaten te verbeteren?
    64% zegt ja, 36% nee. Bij de mensen die "nee" invulden, was het ook niet altijd van toepassing (bijvoorbeeld omdat de website een hulpmiddel is).

  9. Zo ja, hoe?
    Omdat de antwoorden op deze vraag terug te herleiden zijn naar de invullers kunnen we deze hier niet vermelden.

  10. Welke opties van het websitesysteem gebruik je niet (meerdere antwoorden mogelijk)?
    - Zoekmachine: 15 keer genoemd,
    - Statistieken: 14 keer genoemd,
    - Handleiding: 8 keer genoemd.

  11. Heb je opmerkingen of tips die je graag met ons wilt delen?
    8 mensen hebben hier een vraag gesteld waar we op terug gaan komen. Ook hier geldt dat het even tijd nodig heeft.
    Voor de rest gaf men hier complimenten, of had men geen opmerkingen.

  12. We zouden het op prijs stellen als je hieronder een referentie voor ons schrijft.
    21 mensen hebben een referentie geschreven, die we op onze website gaan plaatsen. Iedereen heel veel dank hiervoor!

Uit bovenstaande resultaten kunnen we concluderen dat het grootste deel van de klanten die de enquête hebben ingevuld heel tevreden is. De vragen, verzoeken en de enkele kritische noot nemen we ter harte en daar gaan komen we ook zeker nog op terug.

Iedereen die de tijd en moeite heeft genomen om aan onze enquête mee te werken, nogmaals hartelijk bedankt! Het was bijzonder leerzaam voor ons om te zien hoe jullie over onze diensten denken.

Mocht je geen enquête hebben ontvangen, maar toch iets te melden hebben nadat je bovenstaande hebt gelezen, schroom dan niet om ons even een mailtje te sturen.


Terug naar het overzicht